Полювання пущі неволі або що таке не щастить і як з ним боротися-2. Частина 3.

Поставили будильник на 3.15. Але зайвих таких солодких п'ятнадцяти хвилин нам не дали доспати. Рівно о 3 задзвонив готельний телефон. З днем ​​народження, коханий!

На вулиці не жарко, тому я одягла НЕ шорти, а спортивні штани і легку курточку. А Вадик штани не брав і залишився в шортах. Але куртку одягнув. Забрав нас аналогічний нашому автобусик на 16 місць, тільки не Фолькс, а мерс. Зібрали по готелям ще народу і повезли ... в кафе! От невдача! Ще я в 3 ночі не їла! Краще б дали поспати зайву годинку! Але робити нічого. Довелося в себе запихати якусь їжу. Кафе гуло, як вулик на мовах усього світу! Такого інтернаціоналу я, мабуть, ще й не бачила!

Завантажилися назад, і в досвітніх сутінках нас кудись помчали. У низині я розглянула щось кругле. Так ось же вони, кулі! Ще полунадутие лежать на землі. Але ми проїхали повз. Заїхали з іншого кінця долини і вивантажилися, нарешті. То тут, то там готувалися до польоту різнокольорові кульки. Які ж вони, виявляється, величезні! Спочатку їх просто надувають стисненим повітрям, і тільки потім включають величезні газові пальники, щоб його підігріти.

Підскочив фотограф і почав нас клацати.

Одні кулі вже піднімалися в повітря. А наш все ніяк не надуется!

Скоро вже світанок! Ми ж встигнемо! Але нікуди ми не запізнилися і все встигли. Просто я панікерша по життю. Кошик складалася з чотирьох секцій для пасажирів, і плюс відсік для пілота посередині. У кожну секцію посадили по п'ять чоловік, причому деяких потім міняли місцями, якщо один край переважував. Добре, що ми з Вадиком потрапили в одне відділення. І троє дрібних китайців, тому нам було не дуже тісно. Спочатку я планувала взяти з собою пляшку шампанського і розпити на борту. Але потім почитала, як це відбувається, і відмовилася від цієї ідеї. По-перше, можуть посадити в різні відсіки. По-друге, нам буде просто не до цього, і, по-третє, обіцяли поїти своїм шампанським після польоту. Ну нехай напувають!

Пілот дав повний газ з усіх чотирьох пальників, і ми потихеньку піднялися. Здійнялися над тією КРАСОТЕНЬ, яку бачили вчора з землі.

Здійнялися над тією КРАСОТЕНЬ, яку бачили вчора з землі

Все заклацалі камерами, обертаючись на всі боки. Але це було зайвим. Пілот періодично повертав куля навколо своєї осі. Ми, то піднімалися вище всіх, то опускалися майже до землі. Було дуже прикольно і ні крапельки не страшно.

Було дуже прикольно і ні крапельки не страшно

Злітати на літаку і то страшніше. Хоча, хтось колись таки розбився. Але я Вадику про це розповідати не стала.

Картина, звичайно, незабутня. Кілька десятків різномастих кульок одночасно ширяє на різній висоті, то піднімаючись, то опускаючись.

Наш, до речі, був ну прям як у пісні - радикально мандаринового кольору. Правда, не весь, а місцями.

Не знаю, скільки ми там літали - сорок хвилин або цілу годину, я не засікав. Але мені, в принципі, вистачило. Не дивлячись на те, що вже поїла, коли підійшло моє нормальне час сніданку, в животі забурчав.

Навіть не уявляю, як можна управляти цим пристроєм - пілот, то смикав за якісь мотузки, то піддавав газку. Але факт в тому, що він нас посадив з ювелірною точністю на лафет машини.

Браво! Підскочили пацани і допомогли нам вивантажитися і здути кульку. Після чого дістали дві пляшки шампанського. Оскільки для 20 осіб цього явно замало буде, вони розбавили його вишневим соком.

І дали всім закусити по шматочку бісквіта, щоб не напилися, не дай бог! З днем ​​народження, Вадик!

Знаю, знаю, ви очікували більшого! Але окропом я не писала. Напевно, у мене щось з нирками. А можливо, це через хронічне недосипання. Але, швидше за все, справа в іншому. Алкоголіки зі стажем мене зрозуміють. У дитинстві вистачало склянки вина, щоб звалитися під стіл. Зараз же п'єш, п'єш, а сп'яніння все не настає! Дози потрібні вже слонячіе. Так само і з подорожами. Чим частіше їздиш, тим нижче гострота сприйняття. І їхати треба все далі і шукати пригод на п'яту точку. Однак же, не їздити вже не можеш. Втім, може бути це я якась не така?

Нам були урочисто вручені сертифікати повітроплавців.

Біля автобуса нас вже чекав фотограф зі свіжоспеченими фотками. Ось це оперативність! Однак же, коштували вони по 5 баксів за штуку. Спасибі, обійдемося. Одна пара прикупила штук 5. На двох з них ми так здорово вийшли з Вадиком, що я набралася нахабства і попросила їх перефотографувати. Пара люб'язно надала нам таку можливість.

До 7 години нас повернули в готель. Виїзд в 8. Тому швиденько снідати і збиратися.

Тому швиденько снідати і збиратися

На сьогодні у нас ще запланована велика програма. Спочатку нас повезли в древній храм, в який не доїхали вчора через дощу.

Спочатку нас повезли в древній храм, в який не доїхали вчора через дощу

А потім - в абсолютно чумовое місце.

А потім - в абсолютно чумовое місце

У цих хатинках люди жили аж до 1980 року. Потім їх насильно відселили, але хатки їм дозволили залишити за собою в якості «дачі». Розводити там город особливо не розведеш, а ось туристів - це запросто. Вадик забажав залізти подивитися. Господар зажадав 2 ліри з людини. Ну ладно, видала, на честь свята!

Ну ладно, видала, на честь свята

Хороми, звичайно, вражають! Особливо тераса.

Особливо тераса

Тільки незрозуміло, як вони тут вирішують питання з каналізацією? І світлом, і водою. Дикі люди! Діти гір.

Потім була ще оглядовий майданчик.

Ну і на закуску - обов'язкова програма. Відвідування торгових точок. Куди ж без них? Спочатку хлопчики й дівчатка влаштували нам дефіле в шкіряних виробах, після чого відправили в магазин з дикими цінами. Але, зрозуміло, тільки сьогодні і тільки для нас знижка 60%! А за дверима вже знову заграла музичка, що супроводжує манекенником. Потік. У магазині потрібно поводитися обережно. Не дай вам бог проявити хоч найменший інтерес до якої-небудь шмотки! Налетять - НЕ відіб'єшся! Ми всі вже сиділи в автобусі, але не було однієї молоденької дівчинки. Її там щільно взяли в оборот. Ми вже хотіли йти визволяти.

Потім - ювелірний магазин, і на закуску - магазин солодощів.

Потім - ювелірний магазин, і на закуску - магазин солодощів

Там нас хоч трохи підгодували - дали спробувати різних ласощів. Причому, всі магазини виявилися в пішої доступності один від одного, але нас сумлінно підвозили на автобусі.

А ще нас завезли в караван-сарай.

Він був побудований якимось там султаном для захисту караванів від набігів бандитів. Звичайно ж, за століття він був зруйнований. Але не так давно якийсь добрий самаритянин за свій рахунок відновив цю споруду. Правда, воно тепер у нього в оренді, здається на 99 років. А там розташована купа торгових точок з різною всячиною. Так що, не такий вже він і добрий.

Чи то побудувати з нуля торговий центр, то чи скористатися вже готовеньким. Ну злегка телепень, подумаєш!

На обід Ільдар планував нас завезти в ще якийсь супер-пупер шинок з місцевою кухнею, але крім мажорістой пари, літала з нами на кульці, ніхто платити по десятці за обід більше не захотів. Ільдар, схоже, образився, і нас довго везли без зупинок. Бідний народ знемагав від голоду. А у нас з собою було. Не чекаючи стоянки, ми почали святкувати. Сало вже скінчилося, але була ще ковбаса з хлібом і редиска. А головне - 12-річний чівасік. До речі, чутки про дорожнечу анталійського дьютіка сильно перебільшені. Віскарік ми купили в запорізькому за 35 євро (правда, за гривні). У літаку він коштував вже 31, а в аеропорту Анталії - всього 29. Якось так.

Дорога, все ж, дуже втомлює. Якби не віскі, було б зовсім сумно. Але водій у нас був просто звір! Можете собі уявити, що до нас від ще забирав одну дівчинку з Текірова. І було це о пів на третю ночі. Напевно, взагалі не лягав. Потім катав нас до самого вечора, а о 4 ранку знову на ногах! Анексовская дівчинка виправдовувала таку дорогу ціну своїх екскурсій тим, що, нібито у них по 2 водії. Так що, дивіться самі. Ми-то пофігісти. І після польоту нам вже нічого не страшно. Це я так думала.

Довго чи коротко, але в готель ми потрапили рівно о 21.00. Жерти хотілося шалено! Мені чомусь думалося, що їдальня працює до пів на десяту, а Вадик стверджував, що взагалі до 10. Тому забігли в номер кинути рюкзак. Там нас, а точніше Вадика, чекав сюрприз! Тарілочка з печеньки і вітальній листівкою! Ось це круть! Подивившись такої щедрості, що межує з марнотратством, ми весело побігли на вечерю. Однак же, ми помилилися і вечеря була до 9. Я кинулася до тазик з супом. Нічого мені так не хотілося, як гаряченького супчика! Він був в наявності, а ось черпака вже не було. Персонал був, звичайно, в шоці від нашої простоти, але я показала на свій прилип до спини живіт і зобразивши на обличчі сповнене страждань міну, все ж витребувала черпак. Супу з лавашем нам вистачило. Взявши в барі по два Бейліса, пішли до себе на балкончик. З днем ​​народження Вадик! Ось де знадобилися печенюшки. А ми з них іржали!

Далі буде.

Втім, може бути це я якась не така?
Тільки незрозуміло, як вони тут вирішують питання з каналізацією?